Статьи

Блог

Admin 29.03.2024

Як заробити на арбітражі

арбітраж заробіток

Як заробити на арбітражі трафіку

Для того, щоб заробити на арбітражі трафіку слід розуміти суть процесу, особливості та способи його здійснення. Випробування нових комбінацій та тестування вигідних рішень допомагає зрозуміти де вигідно придбати трафік та куди краще його зливати для отримання максимального заробітку від запуску.

У чому суть арбітражу трафіку

Арбітражем трафіку називають нову модель бізнесу, основа якої покупка трафіку та перепродаж його. Заробіток це різниця, яку вдасться отримати при обранні оптимальної ніші, рекламного запуску. Арбітражник це одночасно веб-майстер, який має навички для спрямування арбітражу на потрібні майданчики: сайти, додатки, соціальні мережі та інші платформи рекламодавця. Комісія визначається фіксованим відсотком від продажу. При цьому, спеціаліст не отримує авансу за свою діяльність від замовника, а заробляє якщо обрав вдалу комбінацію і прибуток перевищує витрати на рекламну кампанію та інші методи просування. 

Які існують способи арбітражу трафіку? 

Сьогодні, арбітраж трафіку став одним із вигідних варіантів розвивати бізнес. Хоча ще раніше в мережі можна було знайти різні, менш законні методи перенаправлення трафіку сайту. Професійний підхід спеціаліст не передбачає навʼязливість реклами, чи великої кількості спаму.

Існує декілька актуальних способів арбітражу трафіку:

  1. Дозволені методи офери. Це біла лідогенерація, яка є повністю законним рішенням. Перенаправлення відбувається в інтернет-магазин чи інший веб ресурс з вказанням переваг, позицій й т.п.
  2. Сірий арбітраж трафіку — хитрість від веб-майстра. Він полягає в заохоченні аудиторії здійснити клік для переходу. Прикладом є налаштування руху потоку трафіку між сайтами з використанням лаконічного або інтригуючого оголошення, картинки та ін.
  3. Не складно уявити наступний спосіб — чорну лідогенерацію. Будь-який спосіб для отримання бажаного вважається підходящим, навіть обман користувача. Метод представлений спамом, агресивною рекламою, клікандером та посиланнями, з переходом на шкідливі платформи: казино, сайти 18+ та ін.

як заробити на арбітражі

Як заробити на арбітражі трафіка?

В сучасних реаліях ведення бізнесу через інтернет з’являється безліч можливостей заробити онлайн, часто навіть не виходячи з дому. Арбітраж трафіку — один з нових, ефективних способів, нова, популярна сфера, яка приваблює багатьох початківців. Конкуренція на ринку зростає з кожним днем, а послуги професіонала набирають все більшого попиту. 

Як заробити на арбітражі трафіку? Процес відбувається в кілька послідовних етапів. Спершу рекламодавець має знайти цільову аудиторію, яка здійснить перехід на сайт та має зацікавленість у товарах та послугах. Що ж робить арбітражник? Його завдання купити трафік і ефективним способом (через контекстну рекламу або таргет) переналаштувати його на платформу медіабаєра, але вже з підвищенням вартості. Заробіток спеціаліста й становить різниця між вкладеннями та новим прибутком. 

Практичний приклад заробітку. Спеціаліст створює рекламний запуск та отримує оплату за кожен клік в оголошені по 0,2$. Тільки аудиторія зацікавиться й починається формування трафіку, його можна перенаправити за більш високою ціною. Наприклад, рекламодавець може розмістити на вашому лендінгу банер, а кожен клік переходу буде вартувати 1$. Так, прибуток становить 0,8$ за кожного відвідувача.

Перед тим як запускати рекламну кампанію важливо розуміти її мету та цільову аудиторію. Варто тестувати різні ніші, експериментувати, шукати вигідні рішення, але з мінімальними вкладеннями для початку. Це дозволить сформувати розуміння ефективних комбінацій майданчика реклами й самої пропозиції.

Таким чином, щоб заробити на арбітражі потрібно:

  • обрати інструмент залучення аудиторії;
  • визначити нішу. Популярна сфера фінансів, маркетингу, освіти, фітнесу, розваг, особистісного росту та інші;
  • підібрати кращу модель заробітку: натискання на оголошення, дія, скачування додатку, реєстрація та залишення контактних даних. Їх можна поєднувати або комбінувати в залежності від конкретного запуску та оборонної стратегії;
  • сформувати креативи, унікальний контент. Це мають бути не лише оголошення, а й цікава інформація, стильний візуал. Таке рішення дозволяє залучати аудиторію не лише через відвідування ресурсу, а й через репости.

При цьому такий вид заробітку є досить ризикованим та нестабільним. Прибуток залежить не тільки від професіоналізму арбітражника, а й від цілого ряду додаткових факторів. Для пошуку вдалих рішень може знадобитися час та підготовка, та все ж прибуток при эффективному запуску також досить непоганий. Тому для початківців варто не боятися тестувати різні комбінації, а вже при результативності робити усе для їх масштабування та збільшення прибутку.

Які особливості арбітражу трафіку?

Для того, щоб від процесу арбітраж трафіку заробіток зростав, важливо враховувати його особливості:

  • ризик втрати вкладень. Багато початківців без досвіду просто зливають бюджет, не в змозі підібрати правильних рішень. На початку кар’єри для запуску рекламних кампаній краще обирати проекті з невеликими фінансовими витратами;
  • пам’ятати про тестування та оптимізацію. Це дає розуміння, які запуски, креативи, здатні працювати найкраще. Тестування й нові методи отримання посилань обираються практично щодня;
  • командна робота. Для арбітражника важливо мати допомогу від технічних спеціалістів, креативщиків, маркетологів.    

 

Де придбати трафік?

Багато спеціалістів шукають можливості отримати арбітраж трафіку без вкладень або ж його покупку на вигідних умовах. Вартість визначається видом та джерелом. Найпопулярніші види представлені:

  • безкоштовним трафіком. Сам трафік приходить без оплат, та потрібні витрати великої кількості часу для розміщення посилання на веб-ресурс у соціальних мережах, форумах, блогах та інших тематичних майданчиках;
  • власним сайтом. Можна розміщувати посилання на інші платформи й так активізувати трафік з них;
  • контекстною рекламою. Аудиторія буде приходити з реклами розміщеної на  Google Ads та подібних сервісах;
  • соціальними мережами. Рекламу розміщують саме у соцмережах та налаштовують через рекламні кабінети платформи. 

Куди зливати трафік?

Для того, щоб оцінити скільки можна заробляти на арбітражі трафіку, слід після його надходження ефективно перенаправити його на інший сайт чи майданчик. Для “зливання” трафіку застосовують різні партнерські програми:

  • СРА. Оплачує дії аудиторії. Це може бути реєстрація, замовлення товару або послуг, залишення контактних даних або завантаження файлів;
  • SMS. Відвідувач має залишити свій номер або ж відправити повідомлення, наприклад, з кодом. Хоча це не завжди успішний вибір, адже обмежується тарифами і правилами мобільного оператора;
  • продажі. Аудиторію перенаправляють на торгові майданчики де потрібно здійснити покупку.

Скільки можна заробити на арбітражі трафіку?

Багатьох початківців цікавить питання заробітку на арбітражу трафіку. Важливо, не лише мати відповідні знання, аналізувати ринок та співпрацювати з іншими спеціалістами, а й вкладати кошти. Прибуток визначається обраним трафіком та можливостями фінансових вкладень. В окремих випадках внески сплачує замовник, арбітражник заробляє на різниці після налаштування реклами.

Робота арбітраж трафіку тісно пов’язана з завданнями, які виконує таргетолог, РРС експерт, менеджер партнерського маркетингу. Можна поєднувати ці сфери, або удосконалюватися як арбітражник. В середньому заробітна плата спеціаліста розпочинається від 700 доларів в місяць та більше, в залежності від успіху вкладень.