Управление репутацией (SERM)

Реклама Facebook

Реклама в Facebook / Instagram

Facebook та Instagram дають змогу знайти цільову аудиторію за унікальними параметрами, яких немає в інших рекламних каналах. Соціальні мережі володіють величезною базою даних про своїх користувачів: місце роботи, посада, коло захоплень, оточення, важливі події та дати, зокрема й близьких друзів і родичів, і багато іншого - все це з мінімальною похибкою дає змогу показувати ваші пропозиції тільки потрібній аудиторії.

Що необхідно знати про рекламу в Facebook та Instagram?

  1. Понад 350 млн користувачів по всьому світу. При цьому великий відсоток українських користувачів активно взаємодіють з комерційними організаціями, шукають товари, залишають відгуки, підписуються на офіційні сторінки великих і маленьких компаній.

  2. Готовність до нового досвіду. Користувачі готові бачити відповідні пропозиції в новинній стрічці і відгукуватися на них. У соціальних мережах коефіцієнт споживання контенту набагато вищий, ніж у медійних просторах.

  3. Зворотній зв'язок. Часто в соціальних мережах можна не тільки розповісти, а й "почути" про себе. Цей найважливіший фактор допомагає компаніям вчасно знайти своїх клієнтів і сформувати свою репутацію.

Переваги інструменту

Точно в ціль

Попадання в цільову аудиторію на основі реальних фактів, інтересів і звичної поведінки.

Зручний формат

Доступні формати рекламних оголошень завжди розташовуються у видимій частині екрана.

Високий відгук

Кнопки call-to-action інтегровані на кожному етапі пересування користувача до мети.

Можливості пошуку цільової аудиторії

У соціальних мережах користувачі набагато більше залишають даних про свої інтереси та вподобання. Вони почуваються комфортно в соціальних мережах і часто відкриті до нового. Тому правильні повідомлення дають змогу отримати набагато більший відгук від користувачів, ніж, наприклад, банерна реклама на сайтах. Крім того, соціальні мережі дають доступ до максимально розгорнутих даних: від освіти і спеціальності до сімейного стану і фактичного місця розташування. Це дає змогу спілкуватися з потенційними клієнтами максимально гнучко.

Генерація контенту користувачами

Якщо в пошуку користувачі просто можуть клікнути по оголошенню і перейти на сайт, то тут вони можуть прочитати, перейти, поставити "подобається" або "поділитися", скинути посилання другові в особистому повідомленні і поставити запитання прямо в коментарях. Фактично рекламний банер може бути мікроканалом для комунікації з вашими клієнтами. Усе залежить від рекламних завдань вашого бізнесу та обраної рекламної стратегії. Таким чином, ви можете платити за клік, але ваше повідомлення "спрацює" ще кілька десятків разів після першого кліка безкоштовно. Реакція будь-якого зацікавленого користувача на ваше рекламне повідомлення аналогічно розширює його охоплення миттєво.

Порядок дій під час запуску

  1. Визначення завдань, основних KPI, портрета цільової аудиторії;

  2. Формування стратегії комунікації з аудиторією;

  3. Створення креативів, сценарію "дотиків", тактики пошуку цільової аудиторії;

  4. Оптимізація рекламної активності, оновлення креативів;

  5. Оцінка досягнення проміжних і підсумкових KPI, коригування стратегії.

Вартість послуг

Стартовий
пакет
Стандартний
пакет
Комерційний
пакет
для всіх типів сайтів для сайтів, лендінгів, а також монобрендових магазинів і магазинів з вузьким асортиментом для всіх інтернет-магазинів
від 3000 грн./місяц від 5000 грн./місяц від 15000 грн./місяц
Доступні інструменти:
1. Контекстна реклама

2. Реклама в соціальних мережах (включно з YouTube)

3. банерна реклама

1. SEO-просування

2. Контекстна реклама

3. Реклама в соціальних мережах (включно з YouTube), месенджерах

4. Банерна та медійна реклама, PR

1. SEO-просування

2. Контекстна реклама

3. Реклама в соціальних мережах (включно з YouTube), месенджерах

4. Банерна та медійна реклама, PR

5. Просування в агрегаторах і маркет-плейсах

Орієнтація на завдання замовника Формування стратегії просування і пошук каналів отримання клієнтів Орієнтація на фінансові показники продуктового портфеля бізнесу.

Правильне налаштування реклами в соціальних мережах - ключовий фактор успіху

Переваги цього способу не підлягають сумніву. Однак щоб використовувати їх повною мірою, важливо грамотно застосувати всі нюанси. Помилки у виборі майданчика для розміщення оголошення, визначенні потрібної аудиторії та інші промахи можуть щонайменше призвести до марних витрат, а в гіршому разі - звести нанівець весь ефект.

За плечима нашої команди - безліч успішно виконаних проєктів. Ми допоможемо вам обійти підводні камені та використовувати приховані можливості. Заповніть заявку і наші менеджери зв'яжуться з вами для уточнення деталей.

Заявка

Поговорим о деле?

Меня зовут
Перезвоните мне
Спасибо! Мы свяжемся с вами в течение 15 минут.
Произошла ошибка
  • Разработка, продвижение сайта

    Розробка
    сайтів

  • Повышение трафика

    Збільшення
    Продажів

error: