Повышение трафика

Аудит проєкту

Подкатегории

Оцінювання ефективності рекламної кампанії

Практично будь-яка бізнес-структура - від транснаціонального холдингу до невеликого ФОП - виділяє частину бюджету на рекламу. В умовах конкуренції це є незамінним рішенням: якщо у вашій організації немає ефективної реклами, а у конкурента вона є - рано чи пізно він Вас випередить.

На рекламу можуть витрачатися величезні суми, проте далеко не завжди їхні розміри є розумними, а сама кампанія - корисною та ефективною. Нерідко буває, що просування приносить значно менший результат, ніж могло б, а іноді - що воно і зовсім марне. Щоб уникнути подібних проблем - і необхідна оцінка ефективності рекламної кампанії.

Види аудиту проєкту

Аудит пошукового просування

Аналізуємо внутрішню технічну оптимізацію сайту, його видимість у пошукових системах, ключові фактори зовнішнього просування.

Аудит юзабіліті сайту

Проводимо комплексну оцінку вашого сайту: юзабіліті, дизайн, технічна оптимізація, якість і кількість контенту.

Аудит рекламної кампанії

Аналізуємо рекламні кампанії, що працюють, адекватність KPI, причини і закономірності "проблемних" рекламних показників.

Чим корисний аудит проєкту?

Якісно проведений аудит сайту дає змогу розробити стратегію для такого ефекту:

Результати аудиту

  1. Скоротити регулярні витрати на рекламу;

  2. Виокремити ефективні, неефективні та шкідливі чинники, що впливають на якість сайту та його відвідуваність;

  3. Поліпшити юзабіліті сайту (зробити його зрозумілішим і зручнішим для потенційного клієнта);

  4. Підвищити природний і рекламний цільовий трафік на сайт;

  5. Підвищити конверсію сайту і збільшити прибутковість проєкту.

При цьому аудит реклами буде корисний навіть тим компаніям, чиїм просуванням займаються чудові й дорогі фахівці. Принципи сучасних піар-методик змінюються дуже швидко, і дії та методики, що застосовувалися навіть півроку тому, вже сьогодні можуть виявитися не такими ефективними, а в деяких випадках - навіть шкідливими. Саме тому оцінювати рекламу власної компанії рекомендується не разово і в довільний час, а регулярно.

Заявка

Поговорим о деле?

Меня зовут
Перезвоните мне
Спасибо! Мы свяжемся с вами в течение 15 минут.
Произошла ошибка
  • Разработка, продвижение сайта

    Розробка
    сайтів

  • Управление репутацией (SERM)

    Реклама
    Facebook

error: