Статьи

Блог

Admin 05.04.2017

Як потрапити в блок відповідей Гугла, як потрібно оптимізувати сайт, щоб потрапити в граф знань Гугла

Одним з основних показників зростання будь-якого онлайн-ресурсу є відвідуваність. Від того, скільки відвідувачів приходять на сайт — безпосередньо залежить і його дохід.

Це однаково актуально як для онлайн-магазинів, так і для сайтів компаній, і для інформаційних сайтів (які отримують дохід з реклами).

Існують десятки способів нарощування трафіку. Один із них — потрапляння до розширеного сніппету видачі Google.

Що таке розширений сніпет, і яким він буває?

Розширений сніпет — блок, який показується над результатами пошукової видачі. Він виконує 2 завдання:

  1. Дає швидку відповідь користувачеві на поставлене запитання.

  2. Дає користувачеві зрозуміти, що він задав правильний запит.

Формати блоків можуть бути різними:

  1. Текст.

  2. Список.

  3. Зображення.

  4. Діаграма.

Зазвичай Google бере інформацію для сніпета з Description (якщо йдеться про текст). Якщо дескрипшн не заповнений, або не релевантний запиту — замість нього в блок потрапляє найбільш релевантна частина статті.

Блок ответов гугла

У чому користь потрапляння в блок відповідей Гугла?

Вища позиція у видачі — вища відвідуваність. Вища відвідуваність — більший дохід. Проста закономірність, з якою знайомий будь-який вебмайстер.

Крім того, що ці блоки розміщуються в самій горі, вони ще й виділяються, відокремлюючись від самої видачі. Як наслідок — більшість користувачів інтуїтивно зверне увагу і найімовірніше клацне саме на цей сніппет, і вже потім (якщо він не дасть відповідь) — подивиться на результати нижче.

Це позитивно відображається на трафіку, і на CTR, які зростатимуть, якщо контент вашого ресурсу потрапить у цей блок.

Важливі нюанси: що потрібно знати про розширені сніпети?

  1. Для їх отримання не має значення «авторитетність» сайту. Головне — релевантність контенту запиту користувача. Тому отримати місце над видачею можуть як великі ресурси, так і молоді сайти.

  2. Сніпети непостійні. Вони з’являються далеко не в кожній видачі: побачити блок можна приблизно в третині результатів (тобто якщо задати 100 запитів — приблизно в 30 ви побачите граф знань Гугла). Якщо якийсь контент з вашого ресурсу з’явився в блоці сьогодні — не факт, що він же опиниться там завтра, або навіть через кілька годин. Він може провисіти вище видачі як 1 день, так і тиждень або довше.

  3. Опинитися в блоці відповідей може контент, який у видачі займатиме не перше місце. Приблизно в 70% випадків (за словами Ларрі Кіма — американського маркетолога, підприємця і стартапера) в граф знань потрапляє інформація з перших 3 позицій видачі. У решти 30% це можуть бути статті і з другої, і з третьої, і навіть із сьомої позиції.

  4. Трохи більше половини всіх показаних розширених сніпетів — це текст. На другому місці — списки.

  5. Середній обсяг тексту в такому сніпеті — 35-50 слів. Рідше зустрічаються блоки, що містять іншу кількість слів (від 5 до 65).

  6. Близько 15% сніпетів отримує Вікіпедія. Значить — важлива і змістовна складова контенту, а не просто грамотно розставлені ключові слова.

    Як отримати місце у блоці відповідей?

«Рецепту» для гарантованого отримання розширеного сніпета — немає. Однак все ж можна виділити кілька порад, які в рази підвищать шанс отримати блок над топом видачі:

  1. Структуризація. Чітко, просто і зрозуміло оформлений контент — легше сприймається пошуковими роботами.

  2. Позиція у видачі. Вищий шанс потрапити в граф знань у контенту, який займає 1-3 рядки видачі. Тому необхідно контролювати позиції свого ресурсу і за можливості — вживати заходів щодо їх підвищення.

  3. Відповіді на запитання «Як?», «Коли?», «Скільки?», «Що?». Якщо у вашій тематиці зустрічаються такі запити — обов’язково давайте максимально конкретні та розгорнуті відповіді на них. За приблизною статистикою в розширений сніпет потрапляють: запити про «Як?» — у 60% блоків, про «Що?» — у 25% блоків.

  4. Використання запитальних запитів у заголовках. При складанні заголовка намагайтеся використовувати слова з пункту вище. Відповідь рекомендується давати відразу ж під заголовком. Вона має бути стислою, але повною, в ідеалі — вміститься в 35-50 слів. За необхідності суть можна розгорнуто розкрити нижче.