Статьи

Блог

Admin 30.03.2024

Арбітраж трафіку — простими словами

arbitrage traffic

Про арбітраж трафіку — простими словами

Сучасний світ пропонує багато способів розвивати свій бізнес. Особливо затребуваним є інтернет-маркетинг та різноманітність його інструментів. Привернути увагу цільової аудиторії допоможе новий та досить вже перевірений й ефективний метод — арбітраж трафіку. Як працює цей спосіб, в яких видах він представлений та чи потрібний софт для впровадження? Арбітраж трафіку що це розкажемо простими словами далі у статті.

Що таке арбітраж трафіку? 

Арбітраж трафіку — це процес, коли купують трафік на одному майданчику та перенаправляють його на інший, за що й отримують прибуток. Так, спеціаліст відповідає за покупку рекламних кампаній, перегляди та переходи на веб-ресурсі за прийнятною вартістю й перепродж їх іншим майданчикам та рекламодавцям за більш високою ціною. 

Спеціаліст працює наче біржовий трейдер, намагаючись здійснити вигідний перепродаж своєї “валюти” — уваги аудиторії. Ринок же замінюють соціальними мережами та рекламними платформами. 

arbitrage what is it

Як працює арбітраж трафіку?

Для того, щоб краще розібратися що ж це арбітраж трафіку варто розуміти, як він працює. Для досягнення успіху важливо розуміти, що ж хоче цільова аудиторія, а також знайти ефективне джерело трафіку по вигідній вартості.  

Етапи арбітражу трафіку:

  1. Аналіз та підбір оптимальної ніші. Важливо, щоб на обраному ринку був попит на цей товар чи послуги. Аналітичні дослідження дозволяють визначити запити аудиторії та запропонувати їх вирішення;
  2. Вибір джерела чи декількох джерел трафіку. Спеціаліст шукає платформи де можна вигідно придбати трафік, який максимально відповідатиме обраній ніші. Таким джерелом може бути пошукова система, соціальна мережа, партнерська мережа й т. п.; 
  3. Тестування ефективності. Перед тим як провести запуск рекламної інтеграції проводиться тест через простіші інструменти — оголошення та лендінги, які дають можливість створити ефективну комбінацію для просування, поліпшення конверсії та зниження вартості приведеного клієнта.
  4. Збільшення масштабів. Успішна стратегія дозволяє масштабувати рекламний запуск, збільшити обсяг трафіку та отримати від нього ще більше доходу.

Які види арбітражу трафіку існують?

Для досягнення успіху та прибутку, мало просто знати що це арбітраж трафіку, лише залучення аудиторії не достатньо. Важливу роль відіграє інтернет-маркетинг, вміння розібратися й підібрати оптимальне джерело трафіку для конкретної ніші та цілі запуску. Розділення на типи трафіку відбувається за характеристиками, призначенням. Спеціаліст має виділити потрібні особливості для оптимізації їх під конкретну рекламну кампанію та збільшення прибутку. 

Арбітраж трафіку буває таких видів:

  • платним та органічним. Перший — прихід аудиторії через платну рекламну кампанію, наприклад, контекстну рекламу, банер, рекламу в соціальній мережі й т. п. Для платного трафіку характерна високий рівень цілеспрямованості, адже але реклама вже налаштована на певну категорію користувачів. Платний трафік купують на таких платформах як Google Ads, Facebook Ads, Instagram Ads. Для органічного трафіку характерно прихід відвідувачів природним шляхом, наприклад, через пошукову систему. Для стабільності такого органічного трафіку застосовують пошукову оптимізацію сайту — SEO;
  • рефельним та соціальним. Рефельним трафіком називають перехід на сайт з іншого джерела через посилання. Місцями розміщення таких посилань є блоги, форуми, інформаційні портали. Такий прихід аудиторії може бути пов’язаний з партнерською програмою, інший сайт перенаправить трафік на майданчик за винагороду. Соціальний трафік це рух користувачів від відомих соціальних мереж, з допомогою публікації, посту, спільноти або ж платних рекламних запусків;
  • прямим. Це відвідувачі сайту, яка перейшли на нього через введення URL в пошуковий рядок браузера. Це означає що сайт є вже досить відомий, або ж користувач відвідує його повторно.

Крім цих варіантів, виділяють цільовий та нецільовий трафік. Перший, це аудиторія, яка має зацікавленість у продукті чи послузі та забезпечує високий рівень конверсії. Нецільовий трафік — це відвідувачі, які рідко здійснюють потрібні дії на платформі.

Який буде потрібен софт для арбітраж трафіку?

Для розуміння аудиторії та ефективних запусків кампанії необхідних для вдалого арбітражу використовують аналітичні та трекінгові програми. З їх допомогою можна відстежити конверсію, залученість, кліки та інші дії. Актуальними софтами є Google Analytics, AppsFlyer або Adjust, які забезпечують отримання аналітичних даних, інсайтів для оптимізації рекламних кампаній й досягнення максимального результату. 

Який ще софт знадобиться для арбітражу трафіку на прикладі TikTok?

  • програмне забезпечення для управління рекламними кампаніями. Такими спеціалізованими інструментами є AdEspresso, Revealbot або TikTok’s native Ads Manager. Їх перевага — зручність інтерфейсу, який дає можливість створити, запустити та оптимізувати рекламну кампанію. З їх функціоналом можна тестувати креативи й цільові сторінки, автоматизувати ставки й бюджети, детально аналізувати результати;
  • інструменти створення креативу та контенту. Для відеороликів та яскравої графіки застосовують Adobe Premiere Pro, Final Cut Pro, Canva. Такі креативи допомагають виділитися та привернути увагу цільової аудиторії;
  • сервіси тестування й оптимізації. Тестування це ефективний спосіб підібрати кращі креативи, заголовки, цільові сторінки під конкретні вподобання аудиторії. Платформи Optimizely, VWO (Visual Website Optimizer) або Google Optimize дозволяють масштабувати тестування та провести оптимізацію рекламних кампаній на основі результатів.

Арбітраж трафіку — простими словами це перенаправлення його з одного сайту на інший. Для досягнення успіху важливо здійснити ряд рішень по вибору ніші та цільової аудиторії, оптимізації, подальшого масштабування. Цей спосіб завжди має долю ризику, та все ж успішно впроваджується в сучасних маркетингових стратегіях.